Pressbyrån

Måste bara berätta om en händelse jag var med om i fredags. Går in på pressbyrån vid Karlstads universitet för att handla lite. Kommer fram till kassan och följande dialog utspelar sig:

Killen i kassan: Hm, nötter och vatten, det märks att det är finanskris
Jag hoppar till som om han har gett mig en örfil, småler och säger: Det är ta mig fan det fulaste ord jag vet!
Killen: Jaså?
Jag: JA, och vore det så illa så skulle jag väl inte KÖPA vatten heller?
Killen: Nej det är sant, men det var faktiskt menat som ett skämt...

Reflektioner: är det så att detta fula ord kommer att förfölja mig precis som ett halvt träd gör? Eller är det jag som drabbats av "parranojja"? Märkligt är det i vilket fall...

Kommentarer
Postat av: Anonym

LIlla gumman du är att känslig Det var ett raggnings försök av killen Denna kille har du förstört för livet han kommer att leva som munk resten av livet.Ha det

2009-04-20 @ 09:57:43
Postat av: Kristin

Aha, var det så det var. Men då får han gå mer rakt på sak, kan ju inte stå och säga fula ord till en kvinna! Han kommer bli en fin munk....

2009-04-20 @ 11:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0