Wellness-mässan

Igår åkte fyra normalstörda arbetskamrater till wellness-mässan i Göteborg. Tänkte sammanfatta den lite kort...

Humorn låg på bananskalsnivå. Kan avslöja att vi nog hade ont i skrattmusklerna allihop när vi äntligen kom i säng igår...


Vann hade den absolut godaste choklad jag smakat i hela mitt liv.



Dagens "OJ!", denna man har gjort 10 Iron Man på raken!



Fundering på nya trosor... snyggt....NOT!


Priset för "dagens fulaste hattar" går utan tvekan till dessa damer.

Mycket tandkräm fick jag med hem....
Anna Book stod för mässans absolut falskaste marknadsföring.
Yoga var skönt MEN svårt att genomföra i jeans.
Toksugen på den slutsålda sushin :-(
Jag var den enda i församlingen som tyckte den torkade ingefäran var gott.
Största besvikelsen var att ingen av oss fick några pennor?!
Jag var i allafall mest imponerad av tjejen som visade upp yoga strax efter 16:30. Jag vill också kunna yoga så som hon kan! Öva, öva öva...
Onödigaste inköp: godiset på Preem i Jungatorp


Dagens fynd: den lilla svarta lådan på Preem i Jungatorp


Sist men inte minst, Gratis är gött! Fyra tjejer kan!!!! Nu får vi verkligen hoppas att någon av oss vinner någonting efter denna dag, om inte så lär vår inbox bli full av bra information ;-)

För övrigt tycker jag inte att det är jättekul att städa MEN jag tror att det blir mycket roligare om jag köper den här, tror inte ni det?

Kommentarer
Postat av: Erik

Anstall en stadare istallet.

2009-03-01 @ 14:58:05
Postat av: Kristin

Letar du nytt jobb eller?

2009-03-02 @ 09:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0