For some reason I can´t explain....

...så är jag på ett sånt fruktansvärt humör. Flummar runt, gör ingenting och allt på en och samma gång - vem stoppade lyckopiller i kaffet?

Dags att uppröra igen, hehe. Detta kommer väl göra att någon sätter pejl på mig och kollar så jag inte kommer i närheten av "guds hus" igen. Men vet ni, det gör inget - skjut mig och gräv ner mig norr om huset istället ;-)
Denna låt spelade jag om och om igen under min USA-vistelse. Till min värdmammas förtret, hon som är en äkta katolik (jag som är jag vet inte vad..) kunde inte förstå hur ordet f**k och meningen "closer to God" kan förekomma i samma sång - jag gör det däremot. Men det är väl så det är med Nine Inch Nails, antingen älskar man dom eller så hatar man dom. Jag tillhör den första skaran och ser nästan mer fram emot dom på Arvika än DM och Thåström - nästan.

Imorron bär det av, idag blir det packa för hela slanten. Många i min omgivning är oroliga för vad jag kommer äta när jag är där. min största fundering är skorna - ett par extra eller fler?

Enjoy!




Nu slipper ni mig några dagar, om orken finns så kommer det en reserapport på söndag eller måndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0