I guess thats me

Egentligen känner jag för att uppröra igen! Men jag låter bli, tänker vara snäll mot er trogna läsare och inte viska några "förbjudna" tankar på nätet idag :-)

Istället kan jag reflektera lite över musiken jag just nu helst vill ha i öronen. Hesa röster (de med klockrena skolade röster går inte hem hos mig), någon form av rytm och helst ska texten ge något också..... 

Delar med mig av Kite, ett svenskt band som ger mersmak. Musiken går in någonstans i kroppen, gör några varv och lämnar mig i ett tillstånd som inte går att förklara (flummigt? Ja, jag vet, men måste man kunna förklara allt?) Gissa en gång var jag befinner mig nästa torsdag kväll/natt?
 



Annars händer väl inte så mycket i skallen, funderar på om jag ska ta sommarlov eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0