Mitt onödiga vetande

OK, Michael Jackson är död. Det ger mig en fråga. Vad ska jag göra med mitt onödiga vetande angående MTV och Michael Jackson? Ska jag låta det ligga kvar på den där reserverade platsen i skallen där sånt samlas som ingen egentligen har någon nytta av men som jag omöjligt kan glömma?

Mitt starkaste minne av Michael Jackson är när jag och två av mina närmaste vänner såg Moonwalker på den lokala biografen. Den filmen var inte bra, tyckte vi då iaf, har inte prövat att se den igen. MEN, vi blev impade av dansen. Så halvvägs in i filmen lämnar vi och går ut och gör gatorna osäkra genom att försöka dansa som de gjorde i filmen :-)

Så här såg vi ut (not)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0