Om tre dygn....

...ligger jag förhoppningsvis fortfarande och sover! Efter första natten i tält så förväntar jag mig vakna upp helt utsövd och må som en prinsessa :-) Andra saker som jag också förväntar mig är att tältet liksom sätter upp sig själv under tiden som jag flummar runt och utforskar området (du fixar det va?). Kanske, kanske, om jag har riktig tur får jag frukost bestående av Wasa-macka eller chips direkt vid sovsäcken =D.

Nej, vad tror jag egentligen. Om jag ska vara ärlig så förväntar jag mig att vi två sliter halva natten med tältet, minimalt med sömn så att det rusar igång riktigt efter ett glas vin (blir ju billigt om inte annat), helst skulle jag vilja ha en eller annan regnskur så att det blir riktigt lerigt och skitigt (tyvärr ser det ju inte ut så om man kollar in prognoserna) och framförallt så förväntar jag mig drygt tre dygn med HÄRLIG MUSIK OCH HÄRLIGA MÄNNISKOR!

So - hit me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0