Det funkar!

Dags för uppdatering kanske? Har varit extremt mycket i filofaxen och därför har en del fått ligga på is.

Har iaf prövat min nya dammsugare och har bara en sak att säga - min filosofi funkar. Man ska köpa det man verkligen vill ha - för städningen blev mycket roligare hux flux.

Sen fungerar det att trycka på biblioteket lite också, får ju alltid vänta så otroligt länge på mina magasinerade böcker. Tröttnade ännu en gång, skickade ett mail och några timmar senare finns boken att hämta. Funderar på ett litet hyss bara för att jag får vänta så länge varje gång....

För övrigt är finanskris det absolut fulaste ord jag vet, skulle ni råka på någon utanför 50-skyltarna som skriker detta ord är det jag!

Kommentarer
Postat av: annika

Helt rätt! Köp det du vill ha! Inget annat bös alternativ..man blir bara besviken! Lycka till med sugningen!!! puss

2009-03-26 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0