Finanskris

Jag vill varna alla känsliga läsare direkt! Det här inlägget kan för vissa anses stötande, dvs du läser vidare på egen risk!

Det sägs att Sverige är drabbat av en finanskris?!  Vems fel är det? Inte mitt kan jag säga. Jag kan erkänna direkt att jag är en shopaholic, har supersvart bälte i shopping - och älskar det! Om alla vore som mig så skulle inte ordet finanskris ens nämnas i vårt avlånga land. Från och med nu ska jag aldrig mer ha ångest när det är två veckor kvar till nästa lön och saldot på kontot drastiskt sjunkit på bara några timmar. Det är liksom inte min stil att köpa något som jag nästan är nöjd med som är billigare än det jag verkligen vill ha - då får det kosta.

Så nu tänkte jag utmana alla att göra som mig! Shop til you drop, resten löser sig. Vem vet, du kanske kör på en grävling på väg hem från shoppingrundan och vips så har maten löst sig för de närmaste dagarna. Om du vill kan du få en intensivkurs med mig med mycket praktik ;-)

Hänger du på? Det är ju vi som kan lösa den sk finanskrisen, om inte så gör jag det själv!

Anders Borg - jag förväntar mig en "thank you note".

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag hänger med på shoppingen! Varför spara? Det är mina pengar o de ska brännas!

2009-03-17 @ 12:33:13
Postat av: Kristin

Gött Annika!

När har du tid?

2009-03-18 @ 07:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0