Dagens boktips

Jag har hittat en ny favoritsida på nätet. Fråga inte hur jag hittade dit men jag hamnade på psykbryt.com en dag. Där står bland annat att alla genier är psykiskt instabila och så får man lära sig hur man fiser på internet (om nu någon missat denna lärdom).

I alla fall, idag hittade jag ett boktips där som verkade intressant: Cassandra Eason´s Psykiska Partylekar :-)

Förlagets beskrivning är:
Ett nytt spännande sätt att umgås på!

Cassandras mediala Partylekar är full av idéer om hur man underhåller sig själv, sin familj, sina vänner och även folk man inte känner så väl. Alla lekarna är baserade på medial forskning och använder kända metoder som hjälper dig lära dig mer om dina partyvänner och om dig själv.

Lekarna baseras på mediala förmågor, telepati, psykokinesi och clairvoyans och inkluderar:

Kan du läsa mina tankar? Sanning eller konka med en pendel Hur ser min framtid ut? Medial skattjakt Hur ser min aura ut? Vem kommer att bli miljonär först?
Boken innehåller spel och lekar som får vilket party som helst att gå igång och få en bra start och hjälp att smälta isen, så väl som mer komplicerade lekar för att testa alla aspekter på dina mediala krafter. Idealisk för alla åldrar och för varje händelse från födelsedagar till möhippor till nyårsfesten eller Halloween.

Cassandras mediala partylekar kommer att ge spänning, oförutsägbarhet och glädje till alla sammankomster.

Denna bok måste jag bara ha....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja skaffa den! Då har vi mer att göra på festerna! För vi har ju gjort för mycket enligt det dära "ja har aldrig"! ASG

2009-05-03 @ 11:49:06
Postat av: Kristin

Hahahaha, det var kul att spela det med dig. Vi verkar vara lika galna du och jag. Jag kan se när vi efter några vinglas ska leka "sanning eller konka med en pendel" hihi

2009-05-03 @ 14:13:00
Postat av: Pär

Nu blir jag ju nyfiken...



.



.



...hur gör man då när man fiser på internet?

2009-05-03 @ 18:47:29
Postat av: Kristin

Pär, du får gå in på sidan och leta, svaret finns där.

2009-05-03 @ 20:44:05
Postat av: Annika

Jag längtar tills ja får dricka upp vinsten o leka sanning lr konka! Hmmm va kommer fram då? he he

2009-05-04 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0