Produktiv? Ja, men ändå....

Idag har varit en produktiv men på samma gång märklig dag. Har fått massor med saker gjort här hemma, visumansökan är ivägskickad. Ja, jag skrev rockstar på yrke. Har varit i kontakt med mäklare och säljare om en sak som skulle ha varit fixat en månad efter köpet var genomfört (har ju bara gått sex månader). Har även fått tag i banken och fått svar på en fråga.

Utöver detta har jag tagit en fika på hundcafé med både vän och hund. Gett en massage och ska snart iväg på yoga.

Det har med andra ord varit en bra dag och jag har fått mig en del goda skratt.

MEN, jag har en märklig känsla i mig. Känner mig lugn och harmonisk, mår bra men det är ngt som ligger och gnager. Har dansat, plockat fram alla låtar som tänkas kan men kan för mitt liv inte få fatt i vad det är.

Ska sätta mig bakom trummorna en sväng för att se om det släpper. Kanske ska jag byta musik också? Suddenly Strange med I am Kloot kanske inte är den bästa idag? Prövar det här istället...

Thunderstruck och Money Talks med AC/DC (ingen av dagens musik finns på spotify)

Kan det vara ett litet uns av tvivel? Nåja, de här låtarna tänker jag inte så mkt till. Inte för att det brinner i skallen (än) men ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0