HIO vs KO

Jag har nyss avslutat min första 9-håls runda på wii. 11 över par är väl ganska godkänt för att vara första gången tycker jag. Min birdie via en chip-in är jag mäkta stolt över. Sen kan jag kanske kanske bjuda på att det blev plopp-plopp på vissa banor.

MEN, det blir nog ingen golfare av mig. Det blir alldeles för dyrt. Så arg på mig själv var det länge sen jag var. Sonen fick höra en hel del ord som inte är lämpliga för någon som går i första klass. Sen kommer jag på mig själv och säger tyst "Kristin, för h-e, det här är ett TV-spel, lugna dig"

Vinnarskalle? Jag? You bet!

Golf girl

Nä, jag tror jag håller mig till boxningen. Visserligen blir det dyrt med läkarbesöken men det finns väl försäkringar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0