Hissa och dissa

Börjar med det jag vill dissa:

  • Jag vill dissa media och deras sätt att blåsa upp saker och ting. Många får skrämselhicka bara man behöver snyta sig eller nyser nuförtiden.
  • Jag vill dissa ställen som har en telefonkö på endast tre personer - detta gör att man måste ha en ängels tålamod för att ens hamna i kö (media kommer in i bilden här också).
  • Jag vill dissa klor, det gör att mina utslag blir ännu värre
Så vill jag hissa:

  • Jag vill hissa Vaccinationscentrum som verkligen är kompetenta.
  • Bergslagens arbetsmiljö som kan ge mig det vaccin jag behöver (då slipper jag åka till Karlstad x antal gånger).
  • Jag vill hissa mitt ex, han gör det möjligt för mig att resa. Plus att vi har en så bra kommunikation
  • Jag vill hissa den som uppfann badtunnan. Att sitta i en tunna med barnen och en kopp te slår det mesta.
  • Så vill jag hissa min chef som beviljade min semester (trots alla besparningar). Tack till dig.
  • Jag vill hissa MSN. Att se äldste sonens ansikte igår när han fick chatta lite var underbart.
  • När jag ändå är igång vill jag hissa alla andra goa människor där ute också. Tack för att ni finns.
Shiny happy people


I övrigt händer det inte så mycket som är värt att skriva om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0