...som eld (eller?)

Följande konversation har tydligen skådats på MSN, säkert bara kul för två människor i hela världen. Men värre saker har väl skådats på nätet....

- Lyssnar på Ebba Grön nu
Uppgång och fall
Ah, du måste ju få spotify
Ska jag säga till att han skickar en invite

- Är det inte från dig jag har fått en invite?

- Har du hört den här "porriga" låten då
Som eld
Har du fått en invite?

- Haha ja

- Hm, när?
Länge sen eller?

- Nej härom dan

- Hm....då sa jag nog till om det
N kompis har ju obegränsat
Kommer inte ihåg om jag skickade till honom eller hur jag gjorde...
Velig som vanligt
Då kan jag skicka spotifylänkar med andra ord

- "Your friend b397511 has chosen to share a Spotify invite with you."
Tack!

- Eh, jag vet inte om det är jag....Gud vad snurrig jag är

- Om det nu är från dig, men vet inte vem det kan va ifrån annars

- Vem vet
Haha
Kan vara så att jag skickade till N

- Haha inte lätt

- http://open.spotify.com/track/7bMTQLk96QgslMHuMEAlUy

- Har inte skaffat spotify.. gör det på min dator istället, är ju inte långt kvar tills jag flyttar

- Aha, då får jag vänta med att skicka länkar. Det var Bob Marley med Mr Brown
Nu tror jag att jag ska käka lite lunch, kurrar i magen

- Okej =)
Porrig låt, ja hehe
Den va bra

- Det är dom händerna jag "letar" efter
Undrar var dom kan finnas....

- Ja vem vet.. vi får gå på jakt nån dag

- Vi får göra det

- Åt dig, jag ska inte ha något.. inte än på läänge känns det som nu

- MEN...eh....
hm...
fasiken
jag vet inte om jag är redo heller
vi kan ju gå ut och flirta lite
inte med varandra då

- Hihi aah det kan vi ju göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0