Till Erik

Är det så illa att sitta som en pappskalle resten av terminen? Gör som jag skulle ha gjort, låtsas som om det regnar. Om någon skulle försöka sig på en konversation med mig skulle jag helt enkelt skaka lite på skallen och säga "Ting bo don" eller något liknande :-)


Skulle det vara så att du inte får se den pga alla förbud (jag undrar fortfarande var rebellen i dig tog vägen) så kan du lyssna på den här

And hey:
I give you my skype number
When you worry call me
I make you happy

Sköt om dig!

PS: Den 16:e oktober landar Kite´s nya EP i min brevlåda. Då får du en rippad "I give you my morning" direkt i din mailbox - gött va!

Kommentarer
Postat av: Erik

Ja, faktiskt, hade jag haft mer vilja att lära mig kinesiska skulle jag nog hinna ikapp de andra. Men det finns andra roliga saker jag kan göra här som intresserar mig mer:) Lära ut engelska, Tai Chi, läsa kinesisk historia, svettas av maten, charmas över alla lysrör, golf, ping-pong, badminton mm...



Vem har sagt att rebellen försvann? Fick igång King i alla fall:)



Kite blir hälja ggr 10!

2009-09-23 @ 12:10:17
Postat av: Kristin

Lär dig det andra, så lär du mig sen. Maten längtar jag efter (och shoppingen hehe) fast lysrören kan jag vara utan...



Gött det. Får se om jag blir betrodd igen...

2009-09-23 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0